Monday, March 7, 2011

walkingwalking, hee

assalamualaikum, people!
yaww, suda lama tidak beblogging, kan, kan, kan.
bukan ape, mase amat cemburu ngan saye, bile na curik ciked, mesti ta bole, huhu
jelez betoi, kan da besawang blog aku nih, :p

orite, enough for the crap-ing, hee
actually, mggu ta balek kl pon, coz mnggu lepas da balek da, sowang sowang. 
na berdikarilah kunon, haha. tapi bile ramai dak na balek cebok je na balek jugak, heee
tapi aku balek aih, fulus nya tak cukup dohh, ranaplah dwet bapak aku kalo balek tiap mnggu,
so bile ta balek kl, ade jela plan mmbe aku yg mmg dok belah utara nih. tok kitorg yg dok jaoh nih.
plannyer, pegi tidoq umah mmbe aku kat aloq setaq, umah sapa lagi kalo bukan masturah. ni kali ke2 kott aku tidoq uma dye, huhu,.. mule mule mmg malas na ikot dye balek, tp disebabkan kecian kat membe si dalun chumell tuh, dy na ikot mas balek, tepakselah aku teman ikot sekali, huhu
tau dak, kami balek naik bas aircond nyawa-nyawa ikan, adoii, ade aircond cam tadak je, da la tggu berejam jam,  then ary panas plak tuh, sengal tol. akak sebelah tuh dok tala aircond kat dye je, da la aircond tu da sememangnye pelahan. panas betoi aku, bepeloh plak tuh, bolelah kalo perah, sebaldi penoh gaklah kan, huhu, okenglah, malam tu kuar plak, pas maghrib, ina amek kat umah mas, huhu, jadik driver ktowang, yela kami nih name je ade lesen, tapi ta berani na bawak kete, huhu, and, and ina guess what, dye nih tade lesen, haha. naseblah bawak auto, kalo ta ranap, sebab dye ta reti bawak manual, ngeee~~ heran betol lah aku, nak  bawak kete, tapi pemalas na pegi amek lesen, huhu
orite then, kunon r pas mghrib dy amek kitorg, ceyh padahal mase tu na kat isyak da kott, haha destinasi utama pegi city plaza, smpai2 da kol 9, bnyak kedai da ttop kot, naseb bek first lady bkak lagik, baju kat citu ta bnyak sgt choice, adelah gak yg cntek, dalun try gak lah jugak sepasang, okelah baju tu, tp cam corak serabot ciked, sambil dy dok try baju, ktorg pe la lagik, perangai gila lensa da kuaaq, keje dok amek picca je, naseb ta ramai owang, kalo dak segan gak lahh, heee
last2 bajunye ta beli pon, haha, na survey tmpat len, takot satg jumpe kat kedai len, bekenan plak kan, mnyesal ta suda, huhu. then kua kua kedai carik gak r kedai len yg jual bju kurong, tapi tadak, da ttop sume, huhu, lastlast pegi karok, haha, best kott, owang ta ramai, cam tempat karoke tu ktowang yg punye, hehe
puas karoke, kitowang lepak kat ict kedah, haha engat kat shah alam je ke yg ade, kedah pon ade kott, maju doh, actually aku pon ta tao owang keda panggil ape, tapi sebab lampulampu kat citu cam yang ade kat shah alam tuh, pnggl je la ict, hee, ala kalo owang keda mesti tau punye, yang kat depan masjid zahir tu, kalo ta tao, ta taolah na cakap, huhu, tapi kalo pagi tadelah nmpak lampunye, malam je yg ade. lame gak lah lepak kat citu, sebab abah tecinta na mai jumpe, dy ade keje kat kedah , alangalang mai, mestilah jumpe, haha
ceitt padahal na mintak dwet, ngeee~~ abah smpai je teros pegi kat dye, coz dy na cepat, na balek kl, so jumpe satlah, tapi yg penting dapat fulus kott, haha, yela mase minggu lepas mase balek kl, abah bg ciked je kottt, dy tatao ke anak dy ni boros jimat, heee
kene lahh jugak bebel, coz lepak kat lua lame lame sangt, huhu, ye abah, dun worry, anak abah pandai jage diri, okeng, no worries ye, <3

pastu, rancang na main bolinglah kunon kat pacific, coz ina kate kat citu malam2 dy tutop lampu, ala cam kat boling midvalley tu, huhu, teringin gak aku na tgok, walopon kat midvalley da bape kali pegi, gelap jugak kan, huhu. tapi ta jadi, coz bapak mas da tepon suro balek, sebelom balek sempat lah singgah kfc, membalun burger ngan ayam sekor sorang, haha, then balek n then the rest is history, :D

esoknya kua lagik, tapi dalam tgahari camtu, na sambung carik baju lagik, hehe
pegi city plaza again, kat sane jumpe hani ngn leen, dorang pon na join sekaki, aku beli selendang je, coz baju da ade, tayah na membazir, kan, kan, kan, haha . yang beli baju dalun ngn hani je, huhu then, pegi pacificlah, kunon na carik kasutlah kan, tapi sorang pon ta beli, beli bende len adelah, huhu. then, ina na makan sizzling plak, gerak lah kitorg ke tesco, huhu
pastu, lepas, menambah lemak masingmasing, cuci matelah sat, tau dak, aku ade bekenan kat satu baju tu, sesuailah na pegi dinner, tapi, mak oiii, harge dye, ta mampu na belii, haha, kalo beli, alamt ta mkn lah aku, huhu, then tahan jelahh mak, dinner sem depanlah kott, huhu
okelahh malas lagik na becerita, hari da na masok hari esok da nih, mate pon aku gagah gak lahh na bukak nih, kalo ta mmg lentok da depan laptop nih, and takot na tidoq lambat sangat, hari nih tidoq sorang, roomate ta balek ostel lagi, huuuuhu

tapi, sebelom tu, tadaaaa, bloggish yang follow blog aku suke kanlahh mate korang ye, tgok picca2 kat bawah nih, kalo ta mao, seperti besa, tgoklah jugak, haha


mase snap picca nih, kene mara ngan dalun coz kaco dy na try dalun, heee:p


saye suke ini, <3




picca ni kat ict tu lahh, haha


mas, dalun, ina



yang ini pon saye suke, hehe



actually bnyak lagik gambanye, tapi, taotao jela, line kat cini cam siput, kan, so len kalilah ye, saye upload, thanx for singgah ke belog yang ta seberapa nih, :)










nite and wasslam
:D





No comments:

Post a Comment