Friday, March 25, 2011

annoying !

greetings peeps :D


not much t0 story, saje je na post ari nih, coz tibe tibe kerajinan datang, heee


today's mood :


  • gembira :)
  • sodeyh :(
  • saked ati :(
  • rindu <3
  • tak suke =(
  • alone!
  • x-cited 0=)
macam macam lah sampai tak tertulis, tapi yang paling banyak perasaan yang negatif negatif je kan, na wat camne saia hnye m'nusia besa, aku ta cukop kuad na hadap sume nih, lepas satu maslh, prob len plak yang berebut rebut na mai, huhu


susahkan na puas kan ati orang, susa kan na wat org suke kat kite, susa kan na paham persaan owg len, susa kan bile rase alone, susa kan bile tade owg yg paham kite, susa kan na wat owg ta mara kat kite, susa kan na wat owg ta saked ati ng kite, napelah susa sgt, :( aku bukan malaikat na na tahn ngn sume nih, ye aku bukan baik sangt, tp aku da cube yg tebaek na puas kan ati kau, ape lagi yang kau ta puas ati haaa, naseb aku syg kau, kalo ta lame da aku tangankan je kau nih, kalo ta da lame aku lari dr kau, kalo ta da lame aku wat ta tau pasl kau, haishhh , kau suke kan sume owg ckp ckp bnde burok pasl kitowng, annoying giler tau dak, skang nih suke la kau na watpe, aku ta heran lgsung, maseng maseng da besaq kan, pandailah kau na pikiaq mane baik mane buruk, kan. pen's off !
























p/s: perkara yang wat saia senyum smpai ke telinge, mama saia mai tadik, heee, miss her a lott like owg gilak, <3 tengs f0r coming mama, ::D

No comments:

Post a Comment