Sunday, March 20, 2011

part 2 plak, hee


assalamualaikum
and heppy new day, heee

*2nd day*
ari yang paling aku malas sekali, huhu, bukan pe, sebab ade lawan netball, bukan ta suke tapi malas, huhu
pagi tuh, mulemule, eija kate borang kelas kitowang hilang, andd itu maknenye, kitowang bole tarik dri kan, tapi harapan tinggal harapan, dak kelas aku ramai yang semangat na masuk, and naseb bek bole daftar balek, then aku pon, malas na dengar bebelan kawankawan ku yang macam mak nenek tu,*sory guys no offence, haha and aku pon da janji na masuk, kenelah teruskan, and mama aku kate tak elok mungkir janji, bedose, hehe
and kalo na tao, time kitowang punyer game, hailaaa, memang panas, da la * putih, lagi na menambahkan keputihan aku, haha tapi bebaloi cikedddddd gaklah, kami dapt 3rd place kott, hebad kan, cikedd je tao ta bnyk, sebab hamper dye kecik, bak kate fareez, hamper jue yang lawan tudung magnet pon besar dari korang, ngeee~~ ayt ta bole blahh, da la hadiah kecik  . dahla badan, pergh, saked saked bhai, yang pling saked kat tempat terjatuh lahhh, due kali kott jatuh kene tmpat yang sama, mau ta saked,  huhu then ari tu, memang ari semangat kesukanan, haha, kenape? hrm pnjang cite dy, kalo na cite 1001 mlm pon ta abis, haha
malam plak, ade dinner, dinner actually khaslah na sambud pelajar yang dapat AKJ, aka anugerah ketua jabatan, huhu, tapi aku tadapat pon, tapi ciap mengalahkan owang yang na pegi amik hadiah, haha
dah lahh, event setat kol 8. aku bersama rakan sekutu masok dewan, memang agak lambat lahh, dahla mase tu ketua jabatan dok bagi ucapan, adoii, malu seyh, masukmasuk je, owang tengok, 
and lagik satu, mknn ta sedap, da la lapo, haishhh, penig pale pulak, :( tapi makanlah jugakk, buad isi perot.
okelah, malaslahh na bekate-kate lagik, kesehatantak mengizinkan, mate mintak dipejam, kepale dok bedenyut-denyut mintak berhenti befikir, so sampai sini jelaa, sebelom tuh sudi sudilahh melihat picca dibawah nih, kami ta cantek, kami ta hensem, kami cool je, haha bole cam tuh, :D


my classmate, ta sume yang ade mase nih, coz ramai yang da balek, huhu


mase nih ngah tgok dak laki lawan futsal. tp klas len lah, :p




ni picca mase malam anugerah, huhu



si gadis gadis, kami tau kami cun, haha:)


geng aku, hee
malaih na edit, line lembap sangat, tu yang men masuk je, :p


mereka :D


p/s : bukan pakwe saia okeng, owang punyer nih, hehe
heart dis picca, coz nmpak slim ciked, haha


yang nih pon bukan saia punyer, huhu, saje letak, haha


ade gaye ta cam owang dapat anugerah? hee. yela kicewa kott ta dapt, lagi ciked je kot pointer na dpt, lagi 5, haishh, tapela dapat pegang bende alah ni pon tapela, amik berkat, haha





cukoplah kott kan picca2 nih, ade lagik, tapi malas nak letak, line cam siput babi, haish cian kau siput, name asyik naik je kan, hahaha










No comments:

Post a Comment