Thursday, April 22, 2010

MIDVALLEY

Date : 21 APRIL 2010
Location : Midvalley

walaupun dah terlambat sehari tp aq nk jgak publish post ni...heheehe.....aku g mid ni slpas diajak oleh my dearest frend, Cik Aliya bt Md.Daud...tapi bukan kiteorang 2 jew yg pi...adela sek0r kawan aku yang cun n s0rang mamat yang baru aku kenal iaitu Cik Afiqah n En. Muz.,..tujuan ktorg p cni pon juz nk tngok wayang....padahal aje je tmpt yg dkt ngan umah...sje je nk p mid c0z lame tak pi...okela...aku malas dah nk 2lis pnjg2.....korg pon msti balas nk bce kn.....kt bawah ni gamba kiteorg sblom tengok wayang....

aku , aliya , fiqa


aku , muz , fiqa

owh...lupe nk bagitaw kiteorg tgok cter Haunted Room..cter ni tadela bez sangat...tapi telah membuat jantung aku ni nak tersembul keluaq....haish cian fiqa yang dok sbla aku......abis baju die aku tarik....hehehe:P....tapi yang paling aku tak tahan...aircond die sjok nak mampos hingge menusuk tulang som2 aku....terketar2 dok dalam tuh...naseb bek cter die sat je...:)


credit to cik Afiqah...:)

credit to cik Aliya....:)

gambar kat atas ni kiteorg nk blik dah....ni kat stsen lrt bandar tasek selatan....lme gler tunggu...tu yang kiteorang sempat pose g...ade gamba g..tp malas nk upload...heheheehe..


No comments:

Post a Comment