Thursday, April 22, 2010

nurul ameera bt bdul rahman

Assalamualaikum w.b.t...
Welcome to my dearest blog..:).
Nurul Ameera Bt Abdul Rahman
that' me

nothing to post...juz an introlah before the whole blogging thingy starts
i am bored...nothing better to do...ade this one very special person
who is so dear to me suggested this...
so i decided to give it a try....
(actually dh lame nk try, tp idea menulis secara besar2an dan publi2an
ni mmangla bukan speciality aku...but what the hell,..huhu)
Apa yang terkandung didalam blog ini adalah:-


  • mengenai diri aku dan mereka yang membuatkan hidup aku lebih berwarna -warni...
  • Pengalaman hidup aku yang tidak seberapa, samada manis ataupun pahit yang aku kongsi dengan mereka yang kisah akan diriku atau tidak..
  • things that happen in my life that never fades away...
  • pictures that i loves..

sampai di sini jela......later i'll post some more...
wassalam :D

No comments:

Post a Comment