Monday, December 27, 2010

overbajet yg menggilerr !!

assalamualaikum and selamat petang, ( sebab aq tulis entry ni da petang)
kepada anda sume yang sedang membace, jika anda yang membace blog saye pada mase lain
selamat pagi, tengahari and malam. heee
welcome t0 my blog. 
cewaahhh, gaye da macam pelayan kat certain rest0ran or kedaikedai da. hehe

actually, aku ta taola na start post kali nih, camne na bagi dy interesting, haha
coz im not a writer, im just a pers0n who like to crib without a proper language yang da campor macam rojak yang aci sedap ta sedap je. haha. 
okela lets start t0 merepek,
cube bace tajuk post saye, 
'overbajet yang menggiler!!'
you noee pe bende yang overnyer.. adoii aku da terlebih belanje, tao ta, tao ta. huhu
i cannot believe, tapi tepakse pecaye jgak, uwarghhh, dwet kat dalam bank, hailaaa
hanye saye je yang tao bape baki yang tinggal, hee

sume ini disebabkan bershoping sakan uncontiousness*betul ntah aku eja, haha
shopping tu satu, ta masok bayar dwet sewe kete, dwet melantak makanan, dwet sewe otel, dwet minyak n men baling boling, pegi karok jamban, pegi tg0k wayang haishh giler vavi banyakla kalo nak kire, sampai na muntahla kalo wat aq rajin na kire dwt yang da bawak kuar dari bank aku tuh, haha

penat? ofcozla penat, sape ta penat an kalo jalanjalan sampai ta engat dunia, sampai na patah la kaki nih, haha
macammacam tempat na pegi, padahal dah banyak kali jejak kaki kat tempat tuh, hee
tapi disebabkan kesemangatan aku dan membemembe yang bole tahan giler n mereng macam aku nih kitorang redah je sume tmpat, haha almaklumlahh pi ti pi ti pu a.k.a PTPTN da masokk an, amoeh tggu pe lagikk,joli la the exact answerlaaahh, tgn kanan asyik gatall jelaa, dwet pon ta sabasaba na kuar dari sarang, haha , mulemule sekali our journey begin with amik kete sewe kat changloon semalam, then gerak plak pegi aloq setaq amik membe aku yang tnggal kat citu, name dye masturah and i juz call her mas. hee tao ta umah dy dekat ngn airport, awwww, saye jelez tao ta, ari ari bole tgok kapal terbang, bole dengar kapal terbang lalu, syok weyhhh. :) and lagi satu umah dy blakang tu ade bendang, yeahhh. ini pon fevret saye jugak, tenang giler dapat pegi citu, angin sepoi sepoi language, heee
dapat tgok pakcikpakcik yang tengah wat keje dowang tanam padi kat citu, tgok orang memancing, haaaa, lagi satu mase saye n kawankawan yang lain overnight kat umah dye, dye bawak kitorng jln2 kat citu2 je, hee
kunon nyer na bawak tgok sunset, weee, tp lastly ta dapat coz bapak mas da tepon suro balek coz na maghrib, yelaa anak darela katekan, ta proper balek maghribmaghrib, kan. kan,. 

okelahhh, back to story, then pas amik mas, gerak tr0s ke pacific, warghhh, mase sampai, ta tahan, giler punyer ramai orang, macam semut, naseb bek parking ta penohla mase kiteorang sampai, kalo ta jenohla  na cari parking, huhu then dapat parking pe lagi, tros serbulahh kedai yang ade lam pacific tuh, haha
dari adidas, sampai la ke converse kite orang serbu, yelaaa mmbemmbe aku nih demand tnggi bai, haha aku kadangkadang je, heee gulatis pon kiteorang masok, beli kain, :D but not yang beli, coz saye sume baju siap je, haha, naaaa, skang na cite mase bile dwet aku kuar cam air, the one & only yang buat nafsu membeli ialah kat tempat baju ladies, wahhhh sale gilerrr, rase na beli sume baju yang ade kat citu, haha
tapi aku juz beli dua pasang tshirt je bai, tu pon less 70% , hee bnyak sebenarnye na beli, tapi tahan je, t na makan pe an,
membe aku lagila beli nset baru, sorang beli vivaz, sorang lagi beli aino, uwarghh saye jelez tao ta, yela dowang dpt ptptn lebih, huhu aku juz dapat half frm them, huhu, but its okela jnji dapat an, haha tape tape i love my nset, haha, hrm okeng lagik beli pe eak, hahaaa, ta kire lagik dwet abis kat padang besar arini, giler bapak r, naseb bek bapak i ta giler, mntak simpang lahh, abis ranap dwet aku, haha
mao kalo mama ngn abah aku tao aku abis bape untuk hanye due hari je mao kene tazkirah free n tebaek dari ladang, hahaa
okela , na kongsi dengan anda sume picca yang sempat di snaplah, haha, aku da ta tao na merepek ape, tapi picca yang ade hanye ari semalam jela, coz arini sume yang giler lensa amik cuti, haha. tapi piccanyer sume ta sempat na edit, and penyakit sindrome malas pulak rajin na dtg mase ni, hee. s0 dipersilekan melihat picca kami yang agak-agak comey nih, haha


'kami bersama'


me wit mas
senyum aku cam lawak jew, haha


leen wit mas again



wani kontoz wit dalun
cewahhh, bngge sngguh dy tnjok dwet dy, haha



picca ni lawak, muke aku mmg tabole blah an, 
semangat semacam, haha
leen kate baju dy cam payung, ngeee~



sayang anda anda!


 peace.. :D


di kuala perlis.:)



actually banyak lagik picca na upload tapi, sume picca tu ade kat mas, s0 disebabkan kemalasan yang teramat aku juz upload picca yang ade kat nset aku, picca len sume ditangkap oleh nset nset mereka yang lagi canggih dari saye, huhu, okeng ni je cite yang aku na story untuk post kali nih, soryla kalo bosan, na wat camne, aku juz tulis pe yang keluar dari otak aku nih, haha, lagipon bknnyer na wat karangan untuk jawab soklan SPM bahase malaysia pon an, so suke ati akula, aku punyer blog an, huhuhu





p/S: cite merapu ni aku tulis pd 26 aribln, arini bawu na post, haha






last but not least,
wassalam
:D

No comments:

Post a Comment