Friday, December 31, 2010

balek kL, weyh :)

assalamualaikum sume, haha
okelah, straight to the r0ad, actually aku da sampai kL, ngee~
=D

firstly, CONGRATE lah tok skuad bola kebangsaan coz bejaye kalah an indon mase lawan aritu walopon kalh mase lawan semalam semalam an. huhu,i slute u all tao.. and sebab koranglahh, pm kite bagi cuti ari jumaat, heheeee, ilike. like. like, and kalo tak aku tade kat rumah la skang, :)

tapii, nak balik ni lah, bnyak mende jadi, for juz one day and one night, haishhh
okelahh, actually memang rancang na balek pon, coz mnggu lepas ta jadi balik an, tapi dah pm bg cuti ari jumaat pe lagi, tanpe pikir panjang, abis je kelas kol 4, balik bilik, kemas kemas barang, then tros gerak pegi stesen bas changlun, haaaa, lupe na bagi tao saye balek beteman, tapi pompuan tao not a guy, haha saye balik dengan ini minah, name dy noor syazwanie mohd sayuti, and i juz call her wani, and dy ni lahh, bile aku na balik kl, akan balek ngn dy, huhu, 


wani :)

tapi, tapi, tapi, kadang kadang kalo dy balek aku ta balek and kalo aku balek dy ta balek, disebabkan dwet yang kadang kadang ade kadang tade, heee 

okelah, back to the cerita an, sampai je stesen bas changlun tuh, pegi la kaunter trans, tnye akak tiket tu, bole ta tukar tiker, then dy kate bole, tapi, bas sume da penuh tuk malam tuh, sedih kott, ta kn na blik esok an, da la semangt bawak beg tamao aku, alang alang da sampai an, kitorang gagah gak an kaki, menyeberang jalan yang tapenah takde kete and kete nyer tesangatlahh banyak tao, takot syh na lintas, berani mati je la kitowang lintas, naseb bek lepas, then kitowang teros serbu kaunter kaunter tiket yang ade kat citu, and jwpan dowang same, dik tiket da abis, penoh sumenyer, tapi kitowang try lagik, alhamdulilah, ade jgak tapi mlm pukol 10 mlm ahhh. tepakse kottt, nak balek sgt an, amik kau, haha, dah lahh mase kitowang beli tiket tuh, bawu je pukol 5 lebih, pukol 6 pon ta jejak lagik tao ta, penat perah otak nak wat pe until jam 10. huhu

perah punyer perah, ta kuar gak idea nyer, then amik lgkah drastik, cewahhhh, pegi makan, hahaha
wani lahhh, dy kalo lambat makan, susa, haha. act, aku pon lapa sbnrnye, mane tak nyer, pagi makan roti canai saje, tengah hari ta sempat na makan, huhu pas makn dengan kemalasan yang ta bole dibendung kitorang rajin kan diri bejalan ke cmart, oke, bejalan tao ta, hee, turon cikit lahh lemakk aku nih. bukan na beli pape pon, saje na buang mase cuci mate, na tunggu pukol 10 malam tu lame bai, bole mati kalo sape yang ta tahan na , tunggu, hehe pandai an aku wat fakta sendiri, haha
sampai sampai je cmart, da macam orang senget, tade arah na pegi mane, alih alih, aku beli anak tudong syria, then pegi sebu fairy beli roti, then patah balik ke temapt bas tadik, oke, bejalan lagi, memang menyambut seruan kempen sehat sedunia, haaha, ade ntah kempen camni pon aku tatao, haha
haaaa, lupe na bagi tao, beg kitorang yang kecik tapi berat kitowang tnggal an, kat kaunter tiket yang first kitowang jejak, act takot gak na tinggal, tapi  tawakal jelahh, ta kan na, ulang alik lintah jalan nak kene angkut beg tu, keje gilerrr, kalo ringan tape gak, oke mase amik beg tuh, rehat sat, sempot kot cek oii, jalan kaki, kalo dekat tape, jauh gak lahh, tgok orang nek bas turon bas, macam macam perangai ade, macam macm rupe, seronok tgok, huhu. 

 and yang ta bole blahnyer, aku paling ta suke kalo laki tu dy da awek pastu dok usha pompuan len, bengang betol aku, bukan aku na perasan dy pandang aku, tapi memang betol pon, dy pandang aku aku pe lagi pandang lahh balek, tapi ta talame sekjap je, bahaye dohh, bukan aku je, wani pon kene gak, menakotkan je,,huhu awek dah segak, haish ta paham aku laki camni, :p
okelahh, stop kat citu, thenn pas rehat rehat, bangon amik beg na pegi jalan seberang sane, ari da na gelap. satg susa plak na seberang gelap gelap, huhu. kat citu lagilah, 
kite owang dapat kenal ngn macam macam budak kecik yang perangainyer, haishh bialah rahsie
tina si ganas n sore dy cam ella, si budak temban yg aku taengat name dy, pjol yang suke nyanyi je keje dy, haish, mereka betige nilahh, yang dok melayan kami yang keboriangan kat citu, dowang ni, aku ta tao la anak sape, yang aku tao dowang nih penjagenye, keje kat kawasan sekitar tu jgak, 
tapi yang aku na cite sangat nih pasal si tina, adoiii, first time sembang ngn dy, warghh takott weyhh, cakap suke na jerit jerit, macam owang yang cakap ngan dy tu sebatu jaohnye, dah tu, sebot pekataan yang ta sepatutnyer budak darjah tu sebot, dahsyat tao, then, mase tu kito rang ta tao lagi name dy, tanye tanye dy bagi tao lahh, n mase dy sebott name dy, membuat an rahang aku jatohh, and mate wani da tebeliak, haha
bukan pe, terkezut beb, name sedap beb, tu salah satu sebab membuat kitorang tergamam, haaa, ni part yang bole wat aku nak tergelak smpai teguling guling, si wani bole pegi tanye budak tu, adek tu pompuan ke lelaki, adek tu kate dy girl, perghhh ni yang wat aq ngn wani tergamam besar, sebabnyer, kalo sape sape yang tgok dy, memang ta pecaye, seyes weyhh, tapi dowang ni mmg lawak lah, haha
si tembun tu keje dy jalann melenggang lenggang pegi mane ntah ke hulu ke hilir bawak payung, da lah satu set ngan baju, dari atas sampai bawah kaler merah, heee, naseb cumel, haha

setakat itu saje cite pasal budak cumel itu, picca ta di amek disebabkan oleh batery yang ke 'low' an, hee
naaa, akhirnnye sampai gak pukol 10, huhu, mase yang dinanti suda tibe, ta ramai yang nek sekali ngn kitowang kat changlun, mase kat aloq setaq yang ramai, kire penoh la bas, huhu sampai kl tepat kol 5, then teros tepon abah suro amik, mase sampai kat duta, tgok membe kelas aku yang aku panggil mok da sampai, mok nih nek bas lain, tapi sampai same lah,cume dy awal bape mint je,
 walopapepon, dy sampai awal, aku balik umah dulu, haha

haaaa, ni satu cite lagik, on the way na balik umah, sembang muhong lah ngn abah an, sembang punyer sembang sampai telajak jalan lahh abah, bukAn sekali yea, tapi due kali weyh, haaha
first  kali terlajak tu, oke, abah dah carik jalan and jumpe jalan na pusing balek, then aku sambong sembang lagik, macam macam hal kiteowang cite, tapi akulah paling semangat cite,  naaa, bile sembang ta engat dunia, abah terlajak lagik, haha, sume aku rase salah aku, yelahh, cite macam sampai umah ta bole na cite an, heee. cian abah, sory abah, pastu, aku teros senyap, duduk ndiamdiam, tamao telajak dah, huhu
akhirnye sampai gak umah, miss my homee, derr :D













sayang sume
wassalam
:)


No comments:

Post a Comment