Thursday, May 27, 2010

attention!!!

Date : 19mEI2010
Day : wEDnesday.a.k.a.rabu
Time : 11:19PM


kau + aku

saye + awak

me + u

a girl + a boy


nurul ameera bt abdul rahman
+

mohd zul hilmi bin ayob



=
N O T H I N G


we're n0t together anymore

i trust him but he destroy it

i'm not his girlfie & he's not my boyfie

...ANYMORE...


&&&&&&

...i'm S I N G L E now...


&&&

blogish sume msti tertanye nape an...
biarla ini mnjadi secreto de amor kami

to my fwenz yg dh tau nape
plez dont tell anyone about dis...
i trust you...


AM I SAD???


yup...saye sangatsangatla sedih...mane ade org putus cinte hepy
btol tak..orang giler je camtuh
 ilovehimsouchbadly...
tp nk wat cmne...
us = tade jodoh



TERIMAKASIH...THANKYOU
to

1
aina amanina bt abdullah
thanx a bunch adek coz ur always beside me
iloveusomuch dear..

2
ahmad afiz bin abdul aziz
thanx 4 being a good listener
n bg nasihat ntah pape & u make me laugh again.. ;)
3
ashraf othman
thanx coz tke care of me..
aku akan simpan rahsie kaw..dont worrylah..





sekian,wassalam

No comments:

Post a Comment